Un programa STEAM pels més petits de la casa!

Un programa STEAM pels més petits de la casa!

On el joc i l'aprenentatge són els protagonistes! Una manera d'aprendre i desenvolupar coneixements basats en la programació per seqüències i el desenvolupament de la motricitat fina.

El programa Starter que presenta MaxBot està indicat per a nens i nenes des dels 3 fins als 4 anys.
Les sessions són dinàmiques i transdisciplinars basades en el joc, apostant per la motivació i incentivant  a la curiositat de l’infant i que n’aprengui de forma natural, fomentant el treball en equip, el respecte, la curiositat i la creativitat!

INICIACIÓ A LA PROGRAMACIÓ
A través de diferents eines i robots que utilitzen una senzilla i intuïtiva interfície per a infants, els hi permet començar a familiaritzar-se i  aprendre el control, llenguatge direccional i seqüencial, girs, lateralitat i nocions espacials.
Utilitzem diferents programes que combinen blocs gràfics per tal d’interactuar amb el personatge o robot.
També treballem l’ús de diferents suports informàtics (com ratolí o cursor tàctil) per aprendre i potenciar la coordinació i la psicomotricitat fina.
 


INICIACIÓ AL MUNTATGE
Disposem de diferents materials per a treballar les sessions de muntatge d’estructures, robots i aparells, que permeten explorar i descobrir el moviment de les diferents parts  a través dels qual permet estimular la ment, treballar la concentració, millorar la psicomotricitat fina i desenvolupar la creativitat.
Treballem el muntatge utilitzant diferents formes de peces amb tipus d’ancoratges i assemblatges diferents que permetin estimular la concentració i la curiositat per aconseguir el repte presentat, ja sigui amb muntatge lliure o bé seguint indicacions o instruccions.
 

RECURSOS MATERIALS
Actualment utilitzem mecanismes, peces  i robots de les marques Makeblock, Learning resources, Educational Insights, Microbric,Robotis Kidslab, Lego (muntatge), Matatalab... entre d’altres.
 Aquesta diversitat de recursos i materials permet els nens/es a treballar els  diferents aspectes i continguts del programa  en funció de les seves característiques i els objectius d’aprenentatge que volem aconseguir.
Cal destacar l’evolució constant en el món de la robòtica educativa i els recursos materials que van sorgint contínuament, és per això que durant el curs hi ha la possibilitat d’incorporar nous materials que apareixen al mercat i que trobem interessants incorporar al projecte.

 
 




 

 

INSCRIPCIONS MAXBOT GRANOLLERS

 

INSCRIPCIONS MAXBOT SANT CELONI

 

Vols contactar amb nosaltres?

Omple el següent formulari